perjantai 25. lokakuuta 2013

Mitä mielessä?

Mitä kuuluu? Yleensä ihmiset haluavat vastaukseksi: "ihan hyvää". Kun kirjoittaa blogiin, voi kertoa mielessä olevat asiat. Ainakin minä hyödyn siitä, koska tavallaan kaikki jäsentyy ja olen käsitellyt ne.

HARMITTAA, että olen niin onneton tietokoneen käyttäjä. Selitän sen sillä, että en ole koskaan saanut perusopetusta koneen käyttöön. Mitä osaan, sen teen kokeilun ja erehdysten kautta.
Haluaisin niin kovasti tehdä ifolor-kirjaa. Rohkeus ei riitä lähteä sumplimaan.
Minulla on langat ja puikot villasukkia varten.Mutta en osaa tehdä kantapäätä. Voi että jurppii. Enkä saa aloitettua!

MIELIHYVÄÄ tuottaa vesivoimistelu ja -juoksu Liprakassa. Mahtava tunne, kun saa itsensä liikkeelle ja on suoriutunut liikuntatuokiostaan.

VÄLITTÄMINEN lämmittää. Viestit entisiltä työkavereilta, puhelinsoitot ja yhteydet FB:ssä. Kunhan itse muistaisi toimia samalla tavalla ja osoittaa välittämistä!

HUOLESTUTTAA mieheni tuleva leikkaus. Ei hän itse ole huolestunut, mutta jostain syystä minä olen.

ODOTAN lapsenlapsen nimiäisiä ja että saan tavata kaikki rakkaat lähimmäiseni. Ja tietysti joulua!

ERITYISESTI ILOITSEN viestinnästä Petran kanssa tänään. Voi, kun olisinkin nyt siellä lähempänä. Ihanat valokuvat sai taas sellaisen tunneryöpön, myös ikävän, esille.

Minulle siis kuuluu loppujen lopuksi ihan hyvää, kunhan lakkaan huolehtimasta ja luotan asioiden järjestymiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti